Felanmälan


HUSHÅLLSSERVICE

Vitvaror


Vi hjälper gärna med service på era vitvaror. Här nedan kan ni enkelt boka service genom att fylla i formuläret.


 OBS!

Vid garantireperationer av Whirlpool, Hotpoint/Indesit, Gram, LG, och Cylinda görs felanmälan direkt till tillverkarna. Har ni tecknat försäkring i butiken ska felanmälan göras hos försäkringsbolaget.



  • Vid garanti eller reklamations ärende anmäls detta via Garangruppen
  • Information märkt med * är nödvändig för att vi ska kunna behandla Era uppgifter.
  • Formuläret nedan kan inte användas för att beställa reservdelar.
Untitled Document

 

FELANMÄLAN VITVAROR

Vi vill gärna höra från dig! Vänligen fyll i formuläret och vi kommer att komma i kontakt med dig inom kort.

Namn*

ggg
Produkt*

 

Förnamn och efternamn

 

 

(Spis,kylskåp,fläkt et.c)

 

 

Adress*    

Gatuadress

ggg
 
 

Postnummer

 

 

 

Stad
Modellbeteckning*
ggg
Fabrikat*

 

Besöksadress Serienummer
 

(Om annan än ovan)

 

   
Telefonnummer* Inköpsdatum*
 

(Bostad)

 

 

(Kvitto obligatoriskt vid garantifel)

 

Telefonnummer/mobiltelefonnr* Inköpsställe*
 

(Där ni kan nås dagtid)

 

 

(Var produkten är köpt namn, ort)

 

Kontaktperson

försäkringsnummer

 

(Om annan än ovan)

 

 

(Vid försäkringsärende)

 

E-postadress* Felbeskrivning*

(Dit bekräftelse kan skickas)

 

 

 

 

 

Felanmälare (om annan än innehavaren)

Namn
ggg
 
 

Förnamn

 

 

 

Efternamn
E-postadress
ggg
Övrigt

(Dit bekräftelse kan skickas)

 

 

 

 
Märkning    
   

(T.ex. kostnadsställe eller ordernummer)

 

   
Företag    
   

(Eventuellt)

 

   
Telefon    
   

(Där vi kan nå er dagtid)

 

   
Godkännande av villkor*    
   

Härmed accepterar jag att kostnaden om minst 890 kronor + eventuella reskostnader, för service under garanti och reklamationsrättstiden kommer debiteras innehavaren/felanmälaren av produkten om:

  • Inget fel kan konstateras.
  • Felaktigheten beror på felaktig installation, felaktig hantering, ovarsamhet eller bristande underhåll & rengöring.
  • Produkten använts till annat än vad den är till för.
  • Produkten tidigare reparerats av ej behörig personal och/eller med annat än originaldelar.
  • Produktens försäkring ej täcker enligt gällande försäkringsvillkor.
  • Ej garanti enligt gällande lagstiftning.

 

Felanmälan telefonnr vid garanti

 

Whirlpool: 0771-751570

 

Hotpoint/Indesit: 0771-751570

 

Gram: 040-380840

 

Solid tel: 013-131313

 

Moderna Försäkringar tel:0770-4563343

 

LG: 0770-545454

 

Cylinda: 0771-252500

 

GarantGruppens felanmälan 013-154510

 

Vid ej garanti eller reklamation, kan ni ringa oss direkt